Hoppa till innehåll

Mmorpg


Twinkies

Rekommendera inlägg

Infinite Aion, är det en kopia rakt av från Aion, eller har de modifierat Lv.speed och drop rates och annat?

Försämrat?

Det är aion, men modifierat. Ena servern har 2x xp rate, den andra har en varierande rate, (2x i början, 20x i slutet).. Drop rates är högre på high rate servern.

 

Vissa saker försämrade, vissa förbättrade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är aion, men modifierat. Ena servern har 2x xp rate, den andra har en varierande rate, (2x i början, 20x i slutet).. Drop rates är högre på high rate servern.

 

Vissa saker försämrade, vissa förbättrade.

Försökte komma in idag, allting hackades upp sig vid när man skulle välja servern.. GG.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår mig inte på idioter(ta inte illa upp) som tvingar sig själv att vilja spela ett spel som är likt wow, du får inte samma upplevelse som på wow när du spelar ett spel som är likt wow. Från första början så är wow egentligen en kopia av everquest, dont forget that homeboys. Andra sidan, www.mmohut.com, bästa sidan där man kan hitta spel med en som reviewat alla spelen.

Man får inte samma upplevelse om man spelar ett spel som är likt wow, men man menar systemet.

T.ex talents, professions, mounts, o.s.v, Det finns ju spel när man levelar får man stat points.

 

Alltså, man tar hellre choklad än jordgubb, så tar man hellre chokladgodis än godis med jordgubbs smak

 

Ursäkta för mitt dåliga förklaring/svenska.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försökte komma in idag, allting hackades upp sig vid när man skulle välja servern.. GG.

LOL! En real Fighter ^^

 

Kollat supporten?

 

De uppdaterade dessutom idag så det kan vara anledningen till att det krånglade..

 

Edit: Försökte själv gå in på Pride (low rate servern) med 2.5 client, och det laggade ihop för mig med.. Ska uppdatera så fort jag fått igång min riktiga dator, då ska det funka.

 

Edit2: Greed (High rate), är fortfarande 2.5 och den var det inga problem att connecta till

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...