sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Infinite Aion, är det en kopia rakt av från Aion, eller har de modifierat Lv.speed och drop rates och annat?Försämrat?Dom har säkert ökat XPen lite så ja ingen skillnad nästan, bara kötta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Infinite Aion, är det en kopia rakt av från Aion, eller har de modifierat Lv.speed och drop rates och annat?Försämrat?Det är aion, men modifierat. Ena servern har 2x xp rate, den andra har en varierande rate, (2x i början, 20x i slutet).. Drop rates är högre på high rate servern. Vissa saker försämrade, vissa förbättrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Det är aion, men modifierat. Ena servern har 2x xp rate, den andra har en varierande rate, (2x i början, 20x i slutet).. Drop rates är högre på high rate servern. Vissa saker försämrade, vissa förbättrade.Försökte komma in idag, allting hackades upp sig vid när man skulle välja servern.. GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 (redigerat) Förstår mig inte på idioter(ta inte illa upp) som tvingar sig själv att vilja spela ett spel som är likt wow, du får inte samma upplevelse som på wow när du spelar ett spel som är likt wow. Från första början så är wow egentligen en kopia av everquest, dont forget that homeboys. Andra sidan, www.mmohut.com, bästa sidan där man kan hitta spel med en som reviewat alla spelen.Man får inte samma upplevelse om man spelar ett spel som är likt wow, men man menar systemet.T.ex talents, professions, mounts, o.s.v, Det finns ju spel när man levelar får man stat points. Alltså, man tar hellre choklad än jordgubb, så tar man hellre chokladgodis än godis med jordgubbs smak Ursäkta för mitt dåliga förklaring/svenska. Redigerat 1 September 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 (redigerat) Snart så kommer förmodligen http://www.gamersfirst.com/fallenearth/ att bli gratis. Men annars så kan du gå in på http://mmohuts.com/ som sagt. Redigerat 1 September 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 (redigerat) Försökte komma in idag, allting hackades upp sig vid när man skulle välja servern.. GG.LOL! En real Fighter ^^ Kollat supporten? De uppdaterade dessutom idag så det kan vara anledningen till att det krånglade.. Edit: Försökte själv gå in på Pride (low rate servern) med 2.5 client, och det laggade ihop för mig med.. Ska uppdatera så fort jag fått igång min riktiga dator, då ska det funka. Edit2: Greed (High rate), är fortfarande 2.5 och den var det inga problem att connecta till Redigerat 2 September 2011 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.