Layton Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Om du fick byta kön för en dag... vad skulle du göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Gillar du Bullens Varmkorv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Om du fick byta kön för en dag...vad skulle du göra då? Ingen aning.Skulle nog bete mig som vanligt, för ibland känner jag mig feminin Gillar du Bullens Varmkorv ?Ingen görså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Är du sport intresserad om ja vilken sport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Nix, inte en chans :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 (redigerat) Nix, inte en chans :Pok om du fick träffa en artist eller skådespelare vilka som helst vilka skulle det bli då? Redigerat 2 September 2011 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 GREEN DAY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Vad betyder Proccito, och vad fick du det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Är ditt hoos samma färg som din gräsmaattahh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Proccito~Lille procco.Min pappa, som hette Prorocovic, gick i lumpen här, och då fick han heta procco, för han efternamn var för långt och svårt att utala.Sedan när vi skaffade PS3an så namngav vi oss som procco, men vi blev lite osams om vem som skulle spela, så han köpte en PS3a till sig, och tog sitt namn, och då var det jag som hade problem med namnet.Men jag hade läst spanska i 3år, och där fick jag reda på att om man sätter -ito bakom ett ord så blev den liten tex gato (katt) gatito (liten katt, kattunge) osv.Så det blev procco och proccito (lilla procco) :P Är ditt hoos samma färg som din gräsmaattahh?och var är "hoos"? hus?isåfall, nej, mitt hus är besch (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Är din hy beige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 nja, kanske lite mörkare än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.