Proccito Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Varför kollar du aldrig på sport? jag tycker inte det är intressant Världens bästa sångare?Vet inteJag tycker om Billie Joe Armstrong och James Hetfield, då deras röster passar deras musik som dom gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Justin Bieber eller jag? Redigerat 6 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Justin Bieber eller jag?Du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Woho! Vill du slå ihop android och iphone forumet så att det blir ett mobilforum istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Woho! Vill du slå ihop android och iphone forumet så att det blir ett mobilforum istället?jag vet intehar man ett mobilforum kan man ju fråga om allt möjligt, tex "Vad för mobil ska jag köpa?", men sedan om man har specifikt just för Android och iPhone så kommer ju inte frågor försvinna i mängden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.