Laserturken Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Har du fullt på bilen i grejor? ja ha massor Är min pizzaaahh klahr snart?ja klippa din toung Är du större än polisen ?väldig stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 (redigerat) [EDIT] Redigerat 2 September 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Svara min fråga do dumme fan, när kan jag hämta min pizzahh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Har du fått tag på lasermannen och "ge han till polisen uten huvudet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Har du fått tag på lasermannen och "ge han till polisen uten huvudet"? ja ge han till polisen uten huve, polis tacka nej, jag e störe en polis Svara min fråga do dumme fan, när kan jag hämta min pizzahh?vado pizza din domme fen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 (redigerat) lol Redigerat 2 September 2011 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Men vafan, do inte veta pizzaaaahhhh äehr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Såå vad do säga om det häär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 4 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Såå vad do säga om det häär?Bra froga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.