ZxZHitmanZxZ Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Självklart inte. Alla vet att varje hardcore cod-fan måste ha ett par gunnars.menar han inte att prestige edition var fake?eller var det de du menade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 att videon var fake. Att det inte finns några glassögon. Jag vågar inte lita på videon, men om man söker på sidor som prisjakt, så kan man nog se om det är fake eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 Glasögonen finns. http://www.gunnars.com/blog/?tag=mw3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Höhö, ganska fräckt med (avancerade) gamer glasögon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Gamer glasögon? Låter sjukt onödigt enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Gamer glasögon? Låter sjukt onödigt enligt mig.tror det är glasögon som får dig att fokusera blicken mer.iallafall som jag uppfattade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 (redigerat) Blir ingen prestige edition det sa i alla fall han i spelaffären. Redigerat 16 Oktober 2011 av ZxZHitmanZxZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg