Gammaray Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Jag vill passa på att rekommendera Game-R i Uppsala! Jag köpte en färdigmodifierad Xbox 360 så att jag kan spela mina spel backuper genom en extern hdd eller den interna (jtaggad). NU kan jag t.o.m se filmer och spela emulatorer och en massa annat. Passa på innan konsolerna tar slut. Sjuka priser på maskinerna... //Mvh GammaRay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Man kommer dock inte kunna gå Online utan att bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Kanske ge priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Man kommer dock inte kunna gå Online utan att bli bannad.Men det här kallas J-TAG Hack och om man blir bannad finns det ett program som man kör på Xboxet och när det är färdigt är man ej bannad. Så enkelt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.