ralle97 Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Jag undrar om det är någon/några som spelar age of empires, Kanske skulle kunna göra en grupp för dom? Intressetråd detta alltså typ.. Syftar mest på 1:an och dom som kör online.. Jag började spela igen för att några kompisar tipsade mig om spelet igen.. Spelet är från 1997, och utspelar sig i forntiden någongång... Man ska försöka och gå upp i ¨ålder¨ och utplåna motståndarnas läger.. Langa PM eller skriv i tråden om du tänker börja eller redan spelar detta underbara spel : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Age of Empires 2 spelade jag en del. 1an har jag nog provat. Dock aldrig online. Skulle kunna tänka mig att prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 11 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 Age of Empires 2 spelade jag en del. 1an har jag nog provat. Dock aldrig online. Skulle kunna tänka mig att prova det. Bra, du kan adda min skype loolzoor1 och höra av dig om du vill spela så kan vi köra några matcher?`: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.