Proccito Skrivet 9 September 2011 Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 (redigerat) Vilka är era favorit banor i cod. Inget specifikt spel, utan i alla cod spel. Ni får gärna skriva vad för taktiker ni spelar på banorna, och varför ni gillar dom Mina är: Overgrown (CoD4, Map Pack MW2) Jag gillar att köra sniper, och detta är en öppen bana så. Crossfire (CoD4) Ungefär samma, men man kan köra allt möjligt där. Återkommer med fler. Har inte 100% koll på banorna Redigerat 9 September 2011 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 Nuketown. Taktik: Ta en sniper om du spwnar vid huset med grillen( eller nåt). Gå in i Garaget och sitt och campa. Kan få en killstreak upp till nio om jag har tur. Annan taktik på demolition. Om erat lag ska planta bomben i garget och den andra mellan bussarna är bombad, kan man sätta sig vid bussen och campa med en claymore på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 COD4 - Crash, den mapen har allt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 seriöst kampa hur orkar du. lixom på nuketown ( vilket jag hatar för den är så liten och tråkig ) ska man springa omkring med en ak74 eller nått annat vapen man gillar och är lätt och inte fega och förlora din noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob..... noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 MW2 - Terminal Älskar den banan, oftast är min taktik att sitta i biblioteket och vänta på att fienderna ska komma. Men det kan bli tråkigt, då går jag och leker galning. Eller något annat passande. [: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 Nuke Town, Black Ops. Otroligt fast-paste, precis som Cod ska vara. Föredrar att "patrullera" bussarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 seriöst kampa hur orkar du. lixom på nuketown ( vilket jag hatar för den är så liten och tråkig ) ska man springa omkring med en ak74 eller nått annat vapen man gillar och är lätt och inte fega och förlora din noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob noob..... noobDet var bara ett tips <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Nuketown. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 MW2 - Terminal Om du börjar utanför ska du gå upp för rulltrappan ta till höger så håller man sig till väggen och rör sig lite långsamt så att man kan se andra sidan :D Då ska man ha sniper :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 Pipeline, Nuketown, Terminal och några andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg