gissa92 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag undrar hur många shiny pokémons ni har sett jag har sett:en röd gyrados och en lila delibird jag har hört talas om: en rosa zubat och en grå pidgeot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag äger en grön pidgeot och två röda gyarados. jag har hört talas om en rosa butterfree och en gyllene meouth (den som utvecklas till persian). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Min kompis hittade en Shiney Ekans på Silver, den var grön tror jag, och en annan kompis har en rosa zubat! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har alla färgade pokemon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 THE THINGS, tror jag inte på! Det går inte! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 hur får man skinade eller färgade pokemon till guld? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Man har skitmycke tur. I Guld/silver/crystal så är chansen att möta en shiny pokemon typ 1 på 8000. I röd/blå är chansen typ 1 på 25000 (!!) och på ruby sapphire är chansen typ 1 på 250. De pokemon jag har mött har ju varit den här röda gyaradosen och 2 st i Ruby. Dom jag mötte i Ruby var en grön Zubat och en Makuhita med fel färg på boxningshandskarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har haft en rosa butterfree. på crystal hitta jag den i gräset nedanför goldenrod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag har mött Svart Rhydon och rosa zubat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jo ho jag och the thing bor i samma stad och är kompisar dom är precis som vanliga pokemon men att dom har olika färger jag har bytat med honom så han fick alla färgade pokemon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 hur får man skinade eller färgade pokemon till guld? Man kan byta eller leta efter dom............. :mrgreen: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg