DeadAngel Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Det vet alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har:Shiney garados har sett shiney carterpie och shiney dnaphan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Det finns ett Game Shark-fusk som gör att alla pokemon man möter vilda är shiny. Finns på ruby/sapphire, men vet inte om det finns på dom andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har haft en shiny magby men råkade deleta den!!!!!!!!! shiny gyarados e ju skit enkel att skaffa. man fixar ju den i lake of rage. ALLA HAR DEN!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har haft en shiny magby men råkade deleta den!!!!!!!!! shiny gyarados e ju skit enkel att skaffa. man fixar ju den i lake of rage. ALLA HAR DEN!!!!!!!!!!!!!!! jag vet! shiny gyarados e sk*t lätt att få! som du sa Trion:"ALLA HAR DEN!!!!!!!!!!!!!!!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har haft en shiny magby men råkade deleta den!!!!!!!!! shiny gyarados e ju skit enkel att skaffa. man fixar ju den i lake of rage. ALLA HAR DEN!!!!!!!!!!!!!!! jag vet! shiny gyarados e sk*t lätt att få! som du sa Trion:"ALLA HAR DEN!!!!!!!!!!!!!!!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 skriv inte meddelande på rad det står i reglerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 14 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag vet jag upptäckte det men man kan inte ta bort inlägg :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Detta inlägg bryter mot regeln "Inga inlägg i form av omröstning"! Men i alla fall så har jag mött en grön HootHoot och en röd Gyrados! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 ok..........nu anmäler jag den här tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg