cubone Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Hej, jag har en "extern" cam till min dator och jag skulle vilja ha ngt program som har funktionen att kunna filma lr ta screenshots på skärmen. Mvh cubone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 ffmpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Om du har köpt camen borde tillhörande skiva (annat) med mjukvara finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 12 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 ffmpegVart hittar jag en funkande version att hämta av den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 (redigerat) Vart hittar jag en funkande version att hämta av den?På hemsidan, http://ffmpeg.org/download.html. Men jag tror inte att ffmpeg skulle passa dig. Det är gjort för Linux, visste inte ens att det fanns för windows som jag ser nu på download-sidan. Och om du har linux borde den finnas i dina repositories. Redigerat 12 September 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 13 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Okej synd, men bästa för windows då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.