OpeningTitles Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Tja, jag undrar om det finns bra och gratis inspelnings program. Är det ngn som vet om det finns bra till Mac? Vill att den ska minst kunna filma i 720p eller 480p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Tja, jag undrar om det finns bra och gratis inspelnings program.Är det ngn som vet om det finns bra till Mac?Vill att den ska minst kunna filma i 720p eller 480pFår jag fråga varför en 12åring har en Mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Kanske för att det är en skoldator och då jag behöver en bra inspelnings program för att få bra betyg :D HIHIH... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 ffmpeg finns till mac också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Tack ^^ Ska prova det nu. det där är ju converter..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 ffmpeg är ett väldigt kraftigt verktyg som kan användas till det mesta som har med ljud och bild att göra. Konvertera, spela in skärmen, ta kort från webbkamera. Sök "ffmpeg record" eller liknande på youtube eller google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.