TheBloxed Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Behöver snabb hjälp! Min level har gått ner från 71 - 63 i combat Strength leveln gick ner från 60 - 54 även min attack har gått ner kan nån snälla säga vad som hänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Har du bottat? I så fall kan du ha fått en rollback, det är när Jagex ställer tillbaks ens levlar för att man bottar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheBloxed Skrivet 18 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 testade 1 gång fast bara 1 level i mining Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 testade 1 gång fast bara 1 level i miningDu bör du inte ha blivit rollbackaddet kan ha varit något fel på Jagex serverar eller något, Förut har deras serverar krashat och folk fått en rollback på upp till 1 dygn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 haha, ska se om jag har blivit det. Skulle ha varit hillarious fall alla som har lvl 99 i nån skill grej som blev rollbackad :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 en gång för ganska länge sen var jag ~ 50 prayer. dagen efter när jag vaknade hade jag 2 mindre lvlar i wc och 4 mera i prayer :D. ganska konstigt men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Har du precis varit Member och gått över till Free? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg