Gäst KawaiiNek0 Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Ja, här kan ni gnälla på vad som helst, sålänge erat gnäll inte bryter mot några regler dårå ^^ Kan väl börja: Jag har ont i mitt högra ben, mitt huvud och vänstra armen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Jag har ont i huvudet >: ( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Vill läsa fanfics, men har raid. Har läxa att göra, men har raid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Får inte skaffa något av dom husdjur jag vill ha. Fågel Skorpion Ödla Orm Anledning "jag gillar inte det djuret". JAG GILLAR FÖRFAN INTE MÄNNISKOR! Ska jag ta och slänga ut alla ur huset nu eller? ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 skolan suger :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Det börjar bli kallt. 14 grader idag bara. s: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Får inte skaffa något av dom husdjur jag vill ha. FågelSkorpionÖdlaOrm Anledning "jag gillar inte det djuret".JAG GILLAR FÖRFAN INTE MÄNNISKOR! Ska jag ta och slänga ut alla ur huset nu eller? ...Ankor då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Ankor då?Får jag inte heller.Och finns inga ankor i närheten där jag bor D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Säger som Svampen 2 sa Jag har ont i Huvudet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Får inte skaffa något av dom husdjur jag vill ha. FågelSkorpionÖdlaOrm Anledning "jag gillar inte det djuret".JAG GILLAR FÖRFAN INTE MÄNNISKOR! Ska jag ta och slänga ut alla ur huset nu eller? ...that made me laugh XD Ontopic, mitt ben, tror jag har träningsvärk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Dront är utrotad >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Det är slut på läsk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg