Spelbroderna Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Nu är det så, att jag av ren glädje över att kunna operera ett videoredigeringsprogram, påbörjat ett koncept kring mikrorecensioner i videoformat. På svenska. I första hand spelar jag skitspel och kastar skit på skiten, mest för att underhålla mig själv. Bra spel mikrorecenseras även dom, men för stunden har jag bara gett en tumme upp på elva mikros. Jag behöver lite allmänna reflektioner kring det här konceptet. Det ska ses som ett inslag bland flera andra i framtiden, så det är bara ett koncept för att variera videorecenserandet. Konstruktiv kritik är jag ute efter, med andra ord. Rent näthat är jag immun mot. Här har ni dom två senaste: - Gemini Rue - The First Templar What say you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Det var ju ändå rätt underhållande ändå. För mig i varje fall. Men jag får känslan av att det kan bli lite tjatigt i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Hah, riktigt underhållande. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Håller med Freaky, subscribear i hopp på liknande ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 (redigerat) Najs :D "för att öppna den jävla dörren måste du trycka på den, vilket skapar ett jävligt segigt segt gameplay" xD Redigerat 28 September 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 29 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Ey! Stort tack för positiv respons! Det värmer i själen! ^_^ Mikrorecensionerna ska som sagt vara ett inslag bland flera andra på youtubekanalen framöver. Men riktigt gott att höra att konceptet går hem hos lite folk iaf. Bör ju rent logiskt betyda att jag är något på spåret i allafall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 18 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Har gjort ett par till sedan senast, och här har vi den senaste för Flatout 3: Chaos and Destruction. Fort ska det gå! Har även påbörjat ett projekt med en första intryck-serie. Har gjort 12 stycken dom senaste 20 dagarna. Spana gärna in! Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.