hans Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 (redigerat) :huh: Jag ska klara undead hunter challange 4 och då ska man döda 3 cougars med en fakla men jag hitar inga cougars var finns de Redigerat 28 September 2011 av hans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Bild på var dom finns: http://images.wikia.com/reddeadredemption/...rs_Location.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Eller så kan du pröva med det här: http://wikicheats.gametrailers.com/Red_Dea..._XB360/Wildlife Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 men är inte dom för det vanliga red dead redemption inte undead nightmare eller gäller alla på samma ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 men är inte dom för det vanliga red dead redemption inte undead nightmare eller gäller alla på samma ställe?Tror det, jag hittade dom ofta vid Tall Trees när jag spelade Undead Nightmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 jag har klarat spelet och är SPOILER zombie men det finns värkligen INGA pumor i undead nightmare längre borde jag starta en ny sparning och försöka när jag inte är zombie???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Det spelar ingen roll om du är en zombie eller inte, jag dödade pumorna när jag var en zombie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 16 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Jag menar jag kommer dit det är helt tomt jag ser lite zombies dom dör det kanske kommer en björn men inget mer sen slänger jag lite undead bait och det händer fortfarande ingeting jag provar allt jag dödar zombies så de kanske lockas fram men det hjälper inte heller vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.