xeliaz Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 vilha en tv för 4000 innan jul jag har 300 spänn får 400 imånaden måste ha pengar på nått sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Tja.. gräsklipparsäsongen väl så gott som över. Åtminstone för de flesta. Mene, jultidningar, kanske? Blir ju ingen förmögenhet, men bättre än inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 29 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 får ei för morssan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 får ei för morssanWhat ? Om du inte får "tjäna" pengar för din egen mor.. Aja, gör en avbetalnings plan med henne annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 (redigerat) Det bästa är jultidningar. Jag sålde det när jag var 13 år, fick ungefär 1500kr i handen, och en iPod Nano värde kanske 2000 gissar jag på. Och endå bor jag på landet där det nästan inte finns några. Var borta tre hela dagar (dagar, ej dygn) Bor du i stan/tärtort, kommer det bli betydligt lättare ;) Edit: Såg att du inte fick för morsan, varför inte? Redigerat 29 September 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 En gång så kastade min brorsa jul tidningarna i sopen så fick vi betala flera tusen LOL? ganska längesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 En gång så kastade min brorsa jul tidningarna i sopen så fick vi betala flera tusen LOL? ganska längesen.Om det att han får sälja eller det han har sålt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) vilha en tv för 4000 innan jul jag har 300 spänn får 400 imånaden måste ha pengar på nått sättOm du pantar 206 brukar (med pant 1 kr) varje vecka fram till jul kommer du ha sparat ihop 2500 vilket är det du behöver om du har 300 och kommer få 1200 i månadspeng fram till jul. Lägg 4 timmar varje söndag på det eller nått så går det nog rätt fort. Redigerat 1 Oktober 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Det första jag gör när jag behöver pengar, är att fråga mormor om hon behöver hjälp med något. T.e.x som bära ved etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Om det att han får sälja eller det han har sålt?Nej en helt bunt med jultidningar, du vet tidningarna som man läser igenom vad man vill köpa. Redigerat 1 Oktober 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Nej en helt bunt med jultidningar, du vet tidningarna som man läser igenom vad man vill köpa.menar du när man beställer dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Nej, tidningarna som kommer på posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.