Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag har varit Moderator/Fuskansvarig på Fuska.nu, och den sidan känner ni alla till förstår jag? :) Min far är ägare av en Hummer (bil ofc), som även är den Hummern som har högst däck i hela Sverige, det ni. :PNär vi snackar om bilar: Min pappa har en BMW Z4 med en basförstärkare för 50 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ezlo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 När vi snackar om bilar: Min pappa har en BMW Z4 med en basförstärkare för 50 000Då kan jag lägga till med att du bara ska veta hur mycket farsans Hummer kostade. Det handlar om pengar här förstår jag? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Då kan jag lägga till med att du bara ska veta hur mycket farsans Hummer kostade. Det handlar om pengar här förstår jag? ;)Usch nä, farsans kostade 150k, köpte den av en kompis.Man ska få så mycket bil för så lite pengar som möjligt :P Men eftersom du gärna vill berätta så go for it. Redigerat 5 Januari 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Min mamma har en risig mitsubishi. Den ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Varför skryter folk om hur mycket pengar de slösar bort :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag är medlem på Fuska.se som är bättre än Fuska.nu Jag är medlem på Fuska.nu som är sämre än Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Varför skryter folk om hur mycket pengar de slösar bort :/ För då kan man säga hur mycket man har råd med, och har man råd med mycket, då är man en rik jävel Jag är medlem på Fuska.se som är bättre än Fuska.nuJag är medlem på Fuska.nu som är sämre än Fuska.se^This Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 För då kan man säga hur mycket man har råd med, och har man råd med mycket, då är man en rik jävelJag ser snarare ner på personer som köper en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag skryter om att jag håller med WASD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 För då kan man säga hur mycket man har råd med, och har man råd med mycket, då är man en rik jävelDet vill säga att man är bortskämd. Jag spelar Lego Racers B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Det vill säga att man är bortskämd. Jag spelar Lego Racers B): DNice. Ont: Ska göra en pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Det vill säga att man är bortskämd. Jag spelar Lego Racers B)Bara för att man har mycket måste inte betyda att man är bortskämd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.