Horizon Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag ska köpa godis idag.Jag med B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag med B)jag klarar av att hålla mig borta från godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 jag klarar av att hålla mig borta från godisJag med B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 (redigerat) Själv så är jag ett steg över er; Mitt rum är fullt med godis och jag klarar av att hålla mig borta från det. Har praliner med hög kvalité som jag äter max en per dag. Redigerat 6 Januari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Sverige spelar bra, och jag är svensk B)Sverige vann, och jag är svensk B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag är pank B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag ska kanske skaffa ett vandrande blad :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag ska kanske skaffa ett vandrande blad :3Låter coolt. Jag hade en vandrande pinne för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Låter coolt. Jag hade en vandrande pinne för länge sen.Jag har haft sammanlagt runt 150 vandrande pinnar :3(En pinne lägger runt 200ägg.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag har haft sammanlagt runt 150 vandrande pinnar :3(En pinne lägger runt 200ägg.)Och varför har du då inte haft runt 200? Har du mördat de andra kanske? Djurplågare. Jag ser på Twilight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Och varför har du då inte haft runt 200? Har du mördat de andra kanske? Djurplågare. Jag ser på Twilight!han är ingen djurplågare om han dödar dom.Skulle dom lida, ja då kan han vara djurplågare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 han är ingen djurplågare om han dödar dom.Skulle dom lida, ja då kan han vara djurplågare.Brb, ska döda min katt, jag blir ju ingen djurplågare för det. Jag kollar fortfarande på twilight B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.