xxUltimatExx Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Min kusin var med i Big Brother Finland 2010 och blev utslängd för att han slog en annan (XD) och min faster är vice VD för Finnair! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Min farfars son är far till en jävla legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Jag är längre än min pappa :) Min farfars son är far till en jävla legend.Hahaha! Vad coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Min farfar deltog i slaget vid Stalingrad, skickades till ett fångläger och överlevde! :kung:Min farfar överlevde andra världskriget. Samt att min kusin har varit Svensk mästare i boxning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Min farfar överlevde andra världskriget.Jag har svårt att tro att det finns någon i detta forumet där detta inte är fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 (redigerat) Min mormorsfar deltog i Vinterkriget och överlevde :PMin med. B) Min gammelmorfar blev tvungen att delta i andra världskriget, blev fångad av ryssarna men lyckades att fly från dem och stack till Sverige.Finne? Min farfar överlevde andra världskriget.Stred han något då? För övrigt så stred min farfar på tyskarnas sida, där bara cirka 5000-6000 man utav de över 1 miljon som deltog överlevde. :rambo: Redigerat 13 Januari 2013 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Stred han något då?Du du la go elle?Han föddes 1940, så han var 5 år när kriget slutade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 ▲ ▲▲ lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Finne?Nej, tysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Nej, tysk. B) Jag har en 1200-kronors pipa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Min farfars son är far till en jävla legend.Vad har din brorsa gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Vad har din brorsa gjort?eller kusin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.