Gäst 3495abc Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Om jag säger så här då:Jag tycker jag har fantastiskt vackra ögonbryn, och jag tycker så synd om andra flickor som noppar bort sina ögonbryn och ritar dit streck.Fast nog fan är det snyggare med noppade ögonbryn än ett par apögonbryn...? Tycker du synd om tjejer som är smala också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 (redigerat) Fast nog fan är det snyggare med noppade ögonbryn än ett par apögonbryn...? Tycker du synd om tjejer som är smala också?Tycker faktiskt bara vissa tjejer är snygga med noppade ögonbryn, men jag föredrar vanliga helst. Och de flesta som nopprar ögonbryn försöker få attention/vara "skitsnygga". OnT: dricker varm oboy Redigerat 3 Oktober 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Tycker faktiskt bara vissa tjejer är snygga med noppade ögonbryn, men jag föredrar vanliga helst. Och de flesta som nopprar ögonbryn försöker få attention/vara "skitsnygga". OnT: dricker varm oboyJo, det måste jag instämma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Har studiedag idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Att jag har sockerdricka? D: Mina ögonbryn är de snyggaste i hela världen.Tror dig inte. This^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 This^Jag tror ju inte på henne, och tror inte hon kollat på alla i världens ögonbryn för att kunna säga att hennes är dom snyggaste/vackraste i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag tror ju inte på henne, och tror inte hon kollat på alla i världens ögonbryn för att kunna säga att hennes är dom snyggaste/vackraste i världen.Det är viktigt att vara ordagrann. :) För det är jag som har snyggast ögonbryn i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag har nästan lika snygga ögonbryn som Simple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Mina kompisar har köpt mig totalt 3 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) Fast nog fan är det snyggare med noppade ögonbryn än ett par apögonbryn...? Tycker du synd om tjejer som är smala också?Jag har inga apögonbryn, de är naturligt vackra, bara för att de är naturliga behöver de inte vara fula! Det är samma sak, vissa flickor är mycket vackra utan smink. De allra flesta skulle jag tro...Och nej, det är fint att vara smal (oftast). Jag är själv ganska smal. Och det är naturlig smalhet, jag äter som... som en rik människa. Var nära på att säga häst men nu ska vi inte överdriva :) Jag tror ju inte på henne, och tror inte hon kollat på alla i världens ögonbryn för att kunna säga att hennes är dom snyggaste/vackraste i världen.Asså, gud LOL vad du tar allt seriöst.Jag tycker mina ögonbryn är groteskt snygga. Snyggare än de jag sett. Men man kan ju alltid tycka olika. Redigerat 4 Oktober 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag har inga apögonbryn, de är naturligt vackra, bara för att de är naturliga behöver de inte vara fula! Det är samma sak, vissa flickor är mycket vackra utan smink. De allra flesta skulle jag tro...Och nej, det är fint att vara smal (oftast). Jag är själv ganska smal. Och det är naturlig smalhet, jag äter som... som en rik människa. Var nära på att säga häst men nu ska vi inte överdriva :)Asså, gud LOL vad du tar allt seriöst.Jag tycker mina ögonbryn är groteskt snygga. Snyggare än de jag sett. Men man kan ju alltid tycka olika.Vill du vara snäll och lägga upp en bild på dina groteskt snygga ögonbryn? Tror nog att dem är fulare än genomsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Vill du vara snäll och lägga upp en bild på dina groteskt snygga ögonbryn? Tror nog att dem är fulare än genomsnittet.Tönt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.