BigGroter Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 -.-yessir?ontopic: äger på bf3 beta atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Fuck you :P Jag är moppe-ägareJag är epa-ägare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag är epa-ägareMen du får inte köra den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) Men du får inte köra den ;)Får inte, kan inte, går inte Redigerat 4 Oktober 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Får inte, kan inte, går intedu behöver bara vänta tills du är 14 år och nio månader, så får du ta teori, och när du är 15 gör du provet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) du behöver bara vänta tills du är 14 år och nio månader, så får du ta teori, och när du är 15 gör du provetMen fyllde 14 för bara en månad sedanOch menade lite på bilden ;) Redigerat 4 Oktober 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Får inte, kan inte, går inteNu förstår jag vad du menade med "går inte" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 -.-Nej men skit i att svara då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Men fyllde 14 för bara en månad sedanOch menade lite på bilden ;) då har du åtta månader kvar att vänta :P Nej men skit i att svara då.aa det ska jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 då har du åtta månader kvar att vänta :Paa det ska jagp15 gangster med monster kepsen på,awwww'yeaaaaaaaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 (redigerat) Dave37: Vilket är masstalet samt vad heter atomnummer 45?ämne 45 är ruthenium och borde ha ett masstal på ungefär 113 typ... Sa aldrig att jag kunde allt om P.S, menade att jag vet vilka ämnena är och vart de sitter. OnT: Kan alla derivator på sin(x). EDIT: fan det var rhodium, namnen på Ru, Rh, Re är så cp och det är lätt att göra fel om man inte tänker sig för dessutom var masstalet 103 för den stabila isotopen... Redigerat 5 Oktober 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 är troligtvis med väldigt stor säkerhet bäst när det gäller antal språk att kunna/studera, spela handboll, skimma samt innehav av den största röven. Japp, precis :DJag kan nästan alla/har kunnatalla världens huvudstäder! (i de självständiga länderna):D Har glömt bort ett par stycken nu. Märkte det idag när min brorsa frågade vad huvudstaden i Tadzjikistan hette och jag bara: "Nöööh, vafan."Rwanda, Seychellerna, Turkmenistan, Burma/Myanmar, Swaziland? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.