JJespeRR Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Skrivet 1 Oktober 2011 Tjena, jag råkade ta bort index.php filen på min hemsida, men jag gjorde en ny, både prövat att spara med dreamweaver och notepad, men det blir hela tiden ett script och blir inte auto start. Kolla här: Nyboserver Så här ska det vara automatiskt Citera
Distinction Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Ser ingen skillnad. Förresten, gör musiken på sidan mer som ett "tillval" dvs, att man själv får sätta på/stänga av den. Redigerat 1 Oktober 2011 av QuinnoX Citera
JJespeRR Skrivet 1 Oktober 2011 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2011 Ser ingen skillnad. Förresten, gör musiken på sidan mer som ett "tillval" dvs, att man själv får sätta på/stänga av den.Okej, men jag fick ordning på det. Så tråden kan stängas eller någonting. Ska jag ta bort musiken? Hade musik bara för att testa hur det blev :lol: :P Citera
Distinction Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Skrivet 1 Oktober 2011 Okej, men jag fick ordning på det. Så tråden kan stängas eller någonting. Ska jag ta bort musiken? Hade musik bara för att testa hur det blev :lol: :PPersonligen gillar jag sidor med lite bakgrundsmusik, i det här fallet var det Party Rock Anthem. Men till slut blir det lite störigt, så du får gärna lägga till en "av/på" knapp. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.