MentalogisT Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Nu har jag satt in alla 3 minnena. Enligt Speccy ligger det på 12GB men fortfarande bara 699 MHz. Jag har inget gammalt minne i. Kan jag fixa detta och isåfall hur? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Vilka hastigheter är minnena på ra? :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Om du kollar på länken i första inlägget så är det 1600 MHz. Men det är fixat nu, behöver ingen mer hjälp. Tack alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Nu har jag satt in alla 3 minnena. Enligt Speccy ligger det på 12GB men fortfarande bara 699 MHz. Jag har inget gammalt minne i. Kan jag fixa detta och isåfall hur? :Sminneshastigheten delas mellan minnena, det är så för de flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.