22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Skrivet 2 Oktober 2011 Tja, nu är det såhär att jag har byggt en slime farm men inga slimes har respawnat än och då undrar jag hur lång tid det tar och vilken difficulity (stavning?) man ska ha.
MrFr3drik Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Skrivet 2 Oktober 2011 Du måste bygga farmen i speciella chunks som slimes kan spawna i. Slimes spawnar under Y 16 också.
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 2 Oktober 2011 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2011 Jag vet det, jag har lokaliserat vart dem spawnar.
Dave37 Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Skrivet 2 Oktober 2011 du måste vara på ett visst avstånd från dem också. Du måste befinna dig mellan 24-32 block i någon riktning från din farm för att de ska spawna.
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 2 Oktober 2011 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2011 (redigerat) Vet, och jag är det :/ jag är längre än den farmen som jag har byggt senast än vad jag är mina 2 första Och ändå kommer det inga.. Jag har fått en jävlig stor under mitt hus. Och sen har jag en annan farm som jag måste åka båt till sen går jag ner för en min gruva och då fick jag 2-3 slimes där men HELT plötsligt efter jag kommer tillbaka då jag såg dem så är dem borta? Vill ni att jag ska visa mina slime farms? I video då. Jag har inga stora farms och så har jag ändrat dem sen mina slimes försvann.. Redigerat 2 Oktober 2011 av OpeningTitles
Laserturken Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Skrivet 2 Oktober 2011 Vet, och jag är det :/ jag är längre än den farmen som jag har byggt senast än vad jag är mina 2 förstaOch ändå kommer det inga..Jag har fått en jävlig stor under mitt hus.Och sen har jag en annan farm som jag måste åka båt till sen går jag ner för en min gruva och då fick jag 2-3 slimes där men HELT plötsligt efter jag kommer tillbaka då jag såg dem så är dem borta? Vill ni att jag ska visa mina slime farms? I video då.Jag har inga stora farms och så har jag ändrat dem sen mina slimes försvann..När du ser den, döda den. Det kan hända att dom despawnas.
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 2 Oktober 2011 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2011 jah... inte undra på att dem 3 småa jävlarna gick bort.. Men kan slimes komma tbx efter att dem har despawnat? eller gått bort då eller vad man nu säger..
Rekommendera inlägg