helenadaniel Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) Hej på er! :D VIlken råd kan du ge mig så vill lära mig att tala så bra svenskan som möjlighit? :( Redigerat 4 Oktober 2011 av helenadaniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Svenska för invandrare samt olika föreläsningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helenadaniel Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Svenska för invandrare samt olika föreläsningar.Tack för svaret :sorcerer: Jag hade läst SFI och grundläggande svenska, men några mer råd för att tala bra :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Tack för svaret :sorcerer: Jag hade läst SFI och grundläggande svenska, men några mer råd för att tala bra :rolleyes:Flytta ifrån Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.