22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Tja! Jag tänkte spela lite Medal of honor på Ps3:et sen så när den skulle loada spelet så pep den :o! Men jag kan fortfarande spela, varför pep den tror ni :/? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Var det samma slags "pip" som den gör när den startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 nej nej, lite annorlundare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Skulle kunna vara hårddisken, men det är bara en gissning från min sida. Fortsätter det att ge ifrån sig konstiga ljud så lämna in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Okej :/ Men vad är det med hårddisken :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Har inte en aning faktiskt om jag ska vara ärlig. Testa att googla lite och se om du blir något klokare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Tja!Jag tänkte spela lite Medal of honor på Ps3:et sen så när den skulle loada spelet så pep den :o!Men jag kan fortfarande spela, varför pep den tror ni :/?Kunde ju ha varit att den inte kunde ladda spelet för tillfället, data loss eller något liknande, eller frys. Brukar få ibland pip också men inget speciellt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 16 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Okej, men jag spelade mw2 igår eller förr igår tror jag det var, och då pep den sådär igen men jag kunde fortfarande spela. En gång till så frågar jag farsan om han kan ta den till Elgiganten för nån undersökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.