Konjax Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Har precis börjat spela SMS och har spelat konstant i 1 vecka :blink: .... Men jag har kört fast på Pinna park episod 2 (tror jag). Den när det sitter en "hamster" i en röd kanon....jag har testat och skjuta vatten, försöka hoppa på den och försöka få missilerna att träffa kanonen. Kommer Ingen vart *suckar uppgivet* Är jag helt fel ute?! Med hopp om svar / Konjax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 nja jag vet inte redigt.. helt fel ute är du väl inte.. jaja.. du ska iallafall gå nära honom så att han kastar ut bomber. skjut vatten på dom och dom blir blåa. du kan kasta dom på honom så dör han snart och du kommer till bonusbanan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Konjax Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Lövly!! :D ska genast testa detta *bockar och bugar* / Konjax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 mm du ska göra exakt som kazen^ sa men efter ett tag måste du akta dig för då börjar han skjuta målsökande missiler på dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Ja sen så kommer du till Bonus banan som du ska klara Redigerat 20 Maj 2004 av David_OG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 mm du ska göra exakt som kazen^ sa men efter ett tag måste du akta dig för då börjar han skjuta målsökande missiler på dig! nej, han skjuter missiler när mario e långt bort och kastar bomber när mario e nära!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Man ska gå nära så att han börjar kasta bomber sen ska du skuta dom med vatten och sen kasta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) aaa.. det e helt rätt ;) ja har "bara" klarat den banan ca 5 ggr.. har varvat det.. eller jag nar 4 stjärnor kvar som jag kan fixxa via blue coins.. har bara 116 :wacko: :wacko: Redigerat 23 Maj 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bröderna3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 du ska gå frram tills han kastar bomber spruta på bomberna tills dom blir blåa plåka upp en av bomberna och släng på honåm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg