Hurricane Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Har själv en gammal Tunturi Super Sport från 84 om jag inte minns fel. Inte världens snabbaste moped (ca 45-55km/h beroende på väder), men väldigt skön att köra, även fast jag är förbi "moppeåldern" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Jag köper moppe nu efter ju och blir nog ngt som en derbi drd racing http://www.blocket.se/gavleborg/Derbi_Send...m?ca=20&w=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Jag köper moppe nu efter ju och blir nog ngt som en derbi drd racing http://www.blocket.se/gavleborg/Derbi_Send...m?ca=20&w=3Den ser inte så dålig ut. En polare i klassen har en liknande. Tror det va en xtreme sm. Har själv en gammal Tunturi Super Sport från 84 om jag inte minns fel. Inte världens snabbaste moped (ca 45-55km/h beroende på väder), men väldigt skön att köra, även fast jag är förbi "moppeåldern"Shit va alla har sköna veteran moppar här! :D Ingen som har en Ciao? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 En sån har jag, den gör ca 60-65, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Eftersom ja bara är fjorton så åker ja runt på en sån här istället. Press Here 60-65, måste va läbbigt med en sådan? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Eftersom ja bara är fjorton så åker ja runt på en sån här istället. Press Here 60-65, måste va läbbigt med en sådan? :oNice, men behöver man inget körkort på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Eftersom ja bara är fjorton så åker ja runt på en sån här istället. Press Here 60-65, måste va läbbigt med en sådan? :oNice, men behöver man inget körkort på dom?Är olagligt att köra de på allmän väg, man får egentligen bara köra på inhängnat område. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Är olagligt att köra de på allmän väg, man får egentligen bara köra på inhängnat område. ;)Klart man får köra flakmoppe på väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Klart man får köra flakmoppe på väg?Han menade fiddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Klart man får köra flakmoppe på väg?Läs det jag citerade och klicka på länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 60-65, måste va läbbigt med en sådan? :oSom fan. man kör aldrig så fort/sakta (beror på hur man ser det) Kommer det ett gupp i vägen så välter man eller åker av vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Nice, men behöver man inget körkort på dom?Inget körkort nej. :) Riktigt kul. Går i 70-80 ^_^ Som Homer skrev, bara inhägnat område. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.