Juph Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Ska nog testa med virutalbox när jag kommer hem om två dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zodiac Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Ska nog testa med virutalbox när jag kommer hem om två dagar!det låter som en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Någon som testat att spela League of Legends genom/med wine? Läst och verkar som det ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Någon som testat att spela League of Legends genom/med wine?Läst och verkar som det ska fungera.Funkade felfritt för mig förut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Tycker fler ska våga prova linux(exempelvis ubuntu,xubunut,kubuntu eller mint) det är faktiskt ett riktigt najs os. Och eftersom man kan dualboota ser jag inte "Jag vill inte installera det eftersom man inte kan spela på linux" som en ursäkt. :)Jag skaffar gärna Linux, men jag får inte för föräldrarna -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Jag skaffar gärna Linux, men jag får inte för föräldrarna -.-Bara att dualboota så har du fortfarande kvar alla viktiga filer på windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Bara att dualboota så har du fortfarande kvar alla viktiga filer på windows.Jo jag har sagt det, men dom säger endå att jag inte får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Palla reboota bara för att man ska spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Palla reboota bara för att man ska spela.Ja vad jag har hört är det bättre än att köpa ny dator var 5te år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Ja vad jag har hört är det bättre än att köpa ny dator var 5te år.Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Vad snackar du om?Av mina erfarenheter verkar det som att du måste köpa ny dator hela tiden om du har Windows för att den blir seg.Med Linux verkar det gå snabbare och snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Av mina erfarenheter verkar det som att du måste köpa ny dator hela tiden om du har Windows för att den blir seg.Det är skitsnack som Linux-fanboysen som är vana vid XP har fått dig att tro. (dissar inte Linux här, hade använt det om spelen jag körde fanns till det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.