Hoppa till innehåll

League Of Legends Problem!


Miyer
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har spelat League of Legends i ca 4 månader och allt har fungerat bra ända tills i förgår när jag måste uninstalla LoL.

När jag ska ladda ner LoL pånytt från www.leagueoflegends.com så står det att "not connected to internet" och kan därför ej ladda ner det därifrån. Så jag laddade det ned från en sida som heter www.atomicgamer.com. Efter att ha laddat färdig och installerat kommer jag in på LoL och kan spela det hur bra som helt men varje gång jag loggar senare kommer det en ruta som det står "C:/Program Files/Norton Internet Security/Engine/16.8.0.41/ccL80U.dll är antingen inte utformat för att köras på Windows eller så innehåller det ett fel..." Med andra ord , om jag vill spela måste jag reinstalla LoL varje gång jag loggar ut. post-81660-1318540115_thumb.jpg

 

Så jag undrar om någon vet hur man fixar antingen "not connected to internet" problemet eller "C:/Program Files/Norton Internet Security/Engine/16.8.0.41/ccL80U.dll" problemet. Btw jag är anslutad till internet.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...