Hampe The Killer Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Hej jag ska köpa ett nytt grafik kort till min dator och bestämt mig för ett GTX560Ti men hittar typ många olika varianter av samma kort. ex1. Gigabyte GTX560Ti 1GB PCI-E OC ex2. ASUS nVidia GTX560Ti 1024MB PCI-E 2xDVI HDMI HDCP PhysX CUDA DDR5 DirectCU II Fan Funderar på om det är någon skillnad eller bara märkes skillnader? Undrar också om ett GTX560Ti funkar på min dator? Specs. AMD Phenom 9650 Quad-Core 6GB DDR2 Om nu inte ett GTX560Ti funkar tar jag gärna förslag på grafikkort som gör det. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Det är olika tillverkare. Ingen större skillnad. Kolla på recensioner. Jag har haft Gigabyte-kort i 3 år och aldrig haft hårdvaruproblem med det. Det du ska kolla efter är om ditt nätagg är kraftigt nog för det grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Tack för snabbt svar. Kollade mitt nätagg och det var för klent så undrar om man måste ha ett passande nätagg eller bara kan köpa ett som är kraftigt nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Nätagget måste passa i datorn också. Jag grejjade nyss med ett par datorer som tar 7-10 år gamla, deras nätagg var alla unika på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Vad har du för watt på ditt nätagg? :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.