Hoppa till innehåll

Den Alternativa Frågetråden


Rekommendera inlägg

  • 6 månader senare...
  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den här tråden hade jag glömt bort helt, nåväl det är bara att köra igång antar jag:

 

1. Förväntar Mustachmannen med att gå vinst i sin budgivningstråd i fuskamyntsforumet?

2. Hur lång tid innan man fyller 18 bör man börja plugga körkortsteori?

3. Ibland dunkar mitt hjärta till några extra gånger, har jag hjärtproblem?

4. Och hur i hela världen, kan användaren FreakyStyley få sitt hår så fint?

1. Om du menar vinst i rent ekonomiska termer (och fuskamynt-ekonomin som en ekonomi), så nej, inte nödvändigtvis.

2. Beror naturligtvis på hur snart man tänkt skaffa körkort.

3. Det här är inte ett lämpligt forum för den här frågan. Ta alltid kontakt med din läkare när du är orolig över något som har med din kropp att göra.

4. Gener, produkter och våld.

 

Har du snö nu, där du bor?

Nej, som tur är, annars hade jag blivit lite orolig.

 

Varför heter du "Surf"?
Jag vill förmedla känslor, och tror att "SURF" kan väcka de associationer hos betraktaren som jag är ute efter för att förmedla dessa känslor. Jag vill bli identifierad med hjälp av de känslor som väcks när man ser mig i forumet, istället för enkel visuell identifikation genom en lättigenkännelig avatar eller ett ikoniskt användarnamn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Hur många centimeter är det runt jorden?

2. Hur många vattendroppar finns det i det största havet?

1. Beror på var över jorden man mäter, planeten är ju inte ett perfekt klot. Om inte Wikipedia ljuger för mig så är ekvators linjen 4.00750355 x 10^9 centimeter lång

2. Det beror på vad din definition av vattendroppe har för volym, såklart. Alla droppar är inte lika stora.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Beror på var över jorden man mäter, planeten är ju inte ett perfekt klot. Om inte Wikipedia ljuger för mig så är ekvators linjen 4.00750355 x 10^9 centimeter lång

2. Det beror på vad din definition av vattendroppe har för volym, såklart. Alla droppar är inte lika stora.

Om en vattendroppe innehåller 10 miljoner H2O-molekyler.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...