Hoppa till innehåll

Hamachi


Encoder

Rekommendera inlägg

Tjena allihopa :). Ett tag sedan man var inne här, men tänkte fråga om lite hjälp :).

 

Mitt hamachi har slutat att funka bara plötsligt, vet inte hur eller någonting. Det står att den är på "probing" hur länge som helst...och sedan kommer det "Failed to connect to hamachi servers". Har provat att ändra ip i hamachi, öppna portar och allt möjligt skit. Vet någon hur jag ska fixa detta? Skulle vara tacksam för det :/.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska du med hamachi till om du vet hur man öppnar portar? Be de du spelar med också öppna. Eller spelar du på skolan som annars blockar spel?

Handlar om minecraft servers som hostas av mina kompisar, vilket dom hostar via hamachi. Jag är inte heller bästa på att hålla på med portar, har bara försökt att gå genom guides osv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan fixa det åt er om ni vill.

Det är bara jag som har det här problemet, och när jag ansluter till en VPN, då funkar mitt hamachi men det säger ju då "Relayed Tunnel" så det funkar ändå inte. :/ Tror att det blir iaf att formatera om datorn snart, så då lär det ju börja funka igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...