Encoder Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Tjena allihopa :). Ett tag sedan man var inne här, men tänkte fråga om lite hjälp :). Mitt hamachi har slutat att funka bara plötsligt, vet inte hur eller någonting. Det står att den är på "probing" hur länge som helst...och sedan kommer det "Failed to connect to hamachi servers". Har provat att ändra ip i hamachi, öppna portar och allt möjligt skit. Vet någon hur jag ska fixa detta? Skulle vara tacksam för det :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Vad ska du med hamachi till om du vet hur man öppnar portar? Be de du spelar med också öppna. Eller spelar du på skolan som annars blockar spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Vad ska du med hamachi till om du vet hur man öppnar portar? Be de du spelar med också öppna. Eller spelar du på skolan som annars blockar spel?Handlar om minecraft servers som hostas av mina kompisar, vilket dom hostar via hamachi. Jag är inte heller bästa på att hålla på med portar, har bara försökt att gå genom guides osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Jag kan fixa det åt er om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Jag kan fixa det åt er om ni vill.Det är bara jag som har det här problemet, och när jag ansluter till en VPN, då funkar mitt hamachi men det säger ju då "Relayed Tunnel" så det funkar ändå inte. :/ Tror att det blir iaf att formatera om datorn snart, så då lär det ju börja funka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.