Organism Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Designen gör så att spelet suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attaxxx Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Nu har Litauen precis attackerat Sverige igen. Hoppas på att vi inte blir ockuperade igen. Något vi ska vara glada över är att Sverige dagliga damage har ökat grymt mycket senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskpost Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Yep Sverige har ökat rejält sista tiden. Vi är nu fria från ockupation(om vi nu inte blir wipade igen men det är tveksamt) och kan snart se ut över vad vi vill ha från andra länder :D Om någon månad är vi troligen en av de stora maktfaktorerna, skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muppo007 Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Som en uppdatering så har vi precis drivit ut litauen från sverige igen, men vi behöver just DIN hjälp till nästa gång de anfaller, för det kommer de göra. Missa inte chansen, registrera dig idag! Ange muppo007 i "inviter name" rutan så får du 2 extra bonusguld http://*reklam.se*/index.html Gå gärna in på våran irc kanal #sim.swe som ligger på irc.rizon.org och ställ alla eventuella frågor ni har :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Tråkigt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskpost Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Kan uppdatera lite om läget. Sverige har tagit sig tillbaka på kartan, mår bättre än någonsin och lever i ett fredligt, relativt stort, territorium. Polen är överlägset starkast i spelet och har erövrat alla landmassa hos vår gamla fiende Litauen. Hela världen i stort har haft det ganska lugnt på krigsfronten ett tag, men nu har lite nya allianser bildats och det blir nog lite roliga krig snart, kanske något på hemmaplan. Hoppas ni testar spelet iaf, ni kan göra stor nytta för ert land även om ni bara är inloggad i 5-10 minuter, så man behöver inte känna någon press att vara inne mycket, om man inte har högre ambitioner. Hoppas vi ses på slagfältet ;) //champis(mitt nick in-game) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Tråkigt spel.Är benägen att hålla med. Det fungerar ju i princip identiskt med erepublik, och när jag spelade det tröttnade jag rätt fort. Jag började smida på planer att omkullkasta det ekonomiska systemet i spelet men jag tröttnade innan jag han börja skrida till någon form av verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.