Doglovers Skrivet 22 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2011 Som rubriken säger, det är nåt fel på min mobil, laddarn glappar så jag måste hålla i mobilen när det ska laddas och när jag satt i kontakten i datorn (det lyser att den laddar så då har den ju kontakt om ni fattar hur jag menar, och jag håller i monilen då) men det kommer varken upp en såndär 'bara ladda, internetpassage, diskenhet' osv på datorn eller mobilen. Blir galen. Vad kan jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2011 Som rubriken säger, det är nåt fel på min mobil, laddarn glappar så jag måste hålla i mobilen när det ska laddas och när jag satt i kontakten i datorn (det lyser att den laddar så då har den ju kontakt om ni fattar hur jag menar, och jag håller i monilen då) men det kommer varken upp en såndär 'bara ladda, internetpassage, diskenhet' osv på datorn eller mobilen. Blir galen. Vad kan jag göra? :'(Byt ut laddaren ? Kan inte Android-mobiler alls, så vet inte om det kan vara något annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Testat med ny USB-kabel ? Hade samma problem med min orginalkabel, köpte en ny för ~30 spänn, efter det funkade det perfa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.