Får detta svaret hela tiden. Då väntar jag några minuter, testar igen och det funkar fortfarande inte.
Kan Inte Söka Efter Min/andras Inlägg Och Trådar
Prova att logga in och ut samt starta om webbläsaren. Funkar för mig.
Har haft så i ett år drygt, funkar dock i annan webbläsare men inte i Chrome.
↗ till inläggetProva att rensa kakor. Jag har aldrig haft problem i Chromium. Även TS kan rensa kakor om det jag skrev tidigare inte funkar.Har haft så i ett år drygt, funkar dock i annan webbläsare men inte i Chrome.
↗ till inläggetHar gjort det x antal gånger, har även omformaterat datorn sedan dess. Skitskumt.Prova att rensa kakor. Jag har aldrig haft problem i Chromium. Även TS kan rensa kakor om det jag skrev tidigare inte funkar.
Jag kan inte söka efter ämnen i allmänt-forumet. Misstänker att felen har med varandra att göra. Synd, det var bra funktioner och jag tror inte att de kommer att fixas i en handvändning.
Kan du beskriva vad som händer? Testade nyss att söka i allmänt-forumet på ordet steam och sökresultat dök upp oavsett vilken av de tre sökfunktionerna jag använde (sök direkt i forumet nedanför ämnena, enkel samt avancerad sökning. Testade både med min användare som en "vanlig" testanvändare.
↗ till inläggetDet funkar att söka vanligt i de olika forumdelarna men när jag klickar någon av dessa så funkar det väldigt sällan.Kan du beskriva vad som händer? Testade nyss att söka i allmänt-forumet på ordet steam och sökresultat dök upp oavsett vilken av de tre sökfunktionerna jag använde (sök direkt i forumet nedanför ämnena, enkel samt avancerad sökning. Testade både med min användare som en "vanlig" testanvändare.
Testat med både min användare en vanlig testanvändare och även det fungerar. Testat i både Chrome och Internet Explorer 9 utan problem.
↗ till inläggetJag såg först till att alla script på sidan tilläts av min webbläsare (Firefox), sedan skrev jag in några sökord på en gammal tråd som jag vet finns:Kan du beskriva vad som händer? Testade nyss att söka i allmänt-forumet på ordet steam och sökresultat dök upp oavsett vilken av de tre sökfunktionerna jag använde (sök direkt i forumet nedanför ämnena, enkel samt avancerad sökning. Testade både med min användare som en "vanlig" testanvändare.
Tryckte på "sök forum" med musen och fick detta:
Har även testat med ett ord och ord utan åäö men det ger det samma.
Ett tips är att söka på fuska.se med google såhär: http://www.google.se/search?q=ankor+site%3Afuska.se
↗ till inläggetI ditt exempel så använder du enskilda ord som är färre än 4 tecken och därav får du felmeddelandet. Anledningen till att gränsen går på 4 tecken är av prestandaskäl.Jag såg först till att alla script på sidan tilläts av min webbläsare (Firefox), sedan skrev jag in några sökord på en gammal tråd som jag vet finns:
http://i54.tinypic.com/2qtvjgg.png
Tryckte på "sök forum" med musen och fick detta:
http://i54.tinypic.com/2ito2eh.png
Har även testat med ett ord och ord utan åäö men det ger det samma.
så kan det ju vara... Fan vad dåligt, man borde ju kunna söka på allt så länge strängarna är längre än 4 tecken oavsett om det är mellanslag eller inte.