GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 hur får man celebi det finns ju typ 10000000000 olika sätt ju men vilket e enklast ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 det enklaste är att köpa japanska pokemon gold/silver, fånga alla 250 pokemon, gå till goldernrod city, gå till pokemon centret eller mart och snacka med en tjej där, sen ta gs-bollen du får av henne och sätta den i forest shrine, i hellix forest... och sen fånga den med masterball. detta är det enklaste sättet, då det är det enda sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 men orka flyga tar ju flera timmar och det kostar ju helt onödigt för ett spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 vill du ha celebi, så får du gjöra på de sättet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag tror också att det är det ända sättet!! men jag har celebi...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Men förut kunde man vara på nån sorts pokemon tävling(klubb) och få Celebi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Men förut kunde man vara på nån sorts pokemon tävling(klubb) och få Celebi. Just de... man kunde få Celebi där också.... de kallades för "Nintendo On Tour", och där hade dom "ett antal celebi med sig", så typ 10.000 barn som hade med sig sina gameboys fick selebi inladdat.... men dom kör inte nintendo on tour längre :( (vet dock ej om dom planerar att göra en nintendo oon tour för pokemon ruby/sapphire, om dom inte redan gjort de) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 men det finns ett sätt till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Sammanfattning: De sätt som jag vet hur man får Celebi är: 1. Det som Thunder Dragon sa i början av ämnet. 2. Nintendo on Tour 3. Game Shark/liknande 4. Byta från nån som redan har den (Efter att denne nån gjort på nåt av sätten) Och så ett litet tillägg: Jag tror att man kan få GS-bollen genom Mystery Gift (2 GB Colour som kopplas ihop med infraröda grejer på toppen av spelet) men det är inget jag är säker på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Hur öpnar man kistan??????????????? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag har halvt japanskt och halvt amrekanskt B) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 min crystal är gjord i japan tror ni att det funkar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg