Hoppa till innehåll

Säg Allt Du Vet Om Hur Man Kan Få Celebi

Rekommendera inlägg

Hur öpnar man kistan??????????????? :unsure:

Genom att lägga GS-bollen i den.

GS-boll?: Dom flesta spel är gjorda i japan. Det funkar bara om ditt spel är japanskt, vilket innebär att det står på japanska överallt i spelet.

puma12: Det heter Celebi on tour, och det är det som thunder dragon förklarade tidigare i ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Och så ett litet tillägg: Jag tror att man kan få GS-bollen genom Mystery Gift (2 GB Colour som kopplas ihop med infraröda grejer på toppen av spelet) men det är inget jag är säker på.

Det är jag 100% säker på att man inte kan. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck
(ouagadougo @ 22/05-2004 19:07:00)

Hur öpnar man kistan???????????????        :unsure:

Genom att lägga GS-bollen i den.

GS-boll?: Dom flesta spel är gjorda i japan. Det funkar bara om ditt spel är japanskt, vilket innebär att det står på japanska överallt i spelet.

puma12: Det heter Celebi on tour, och det är det som thunder dragon förklarade tidigare i ämnet.

fast i japanska finns det många sätt när man får GS/BOLL gå till PROF-ELM han öppnar en trappa där finns det många bollar leta i alla då kommer du hitta en MEW sen så går du ut så säger han nåt i JAPANSKA så ger han en CELEBI PÅ LV 100 OCH du får behålla din MEW fast den är på LV 5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Windhoek @ 08/06-2004 15:38:52)

Och så ett litet tillägg: Jag tror att man kan få GS-bollen genom Mystery Gift (2 GB Colour som kopplas ihop med infraröda grejer på toppen av spelet) men det är inget jag är säker på.

Det är jag 100% säker på att man inte kan. :)

Jo, det går! På den japanska versonen av Crystal, vilket antagligen inte många har...! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...