puma12 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Vad är Celebi taur???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Hur öpnar man kistan??????????????? :unsure: Genom att lägga GS-bollen i den. GS-boll?: Dom flesta spel är gjorda i japan. Det funkar bara om ditt spel är japanskt, vilket innebär att det står på japanska överallt i spelet. puma12: Det heter Celebi on tour, och det är det som thunder dragon förklarade tidigare i ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Och så ett litet tillägg: Jag tror att man kan få GS-bollen genom Mystery Gift (2 GB Colour som kopplas ihop med infraröda grejer på toppen av spelet) men det är inget jag är säker på. Det är jag 100% säker på att man inte kan. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (ouagadougo @ 22/05-2004 19:07:00) Hur öpnar man kistan??????????????? :unsure: Genom att lägga GS-bollen i den. GS-boll?: Dom flesta spel är gjorda i japan. Det funkar bara om ditt spel är japanskt, vilket innebär att det står på japanska överallt i spelet. puma12: Det heter Celebi on tour, och det är det som thunder dragon förklarade tidigare i ämnet. fast i japanska finns det många sätt när man får GS/BOLL gå till PROF-ELM han öppnar en trappa där finns det många bollar leta i alla då kommer du hitta en MEW sen så går du ut så säger han nåt i JAPANSKA så ger han en CELEBI PÅ LV 100 OCH du får behålla din MEW fast den är på LV 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (Windhoek @ 08/06-2004 15:38:52) Och så ett litet tillägg: Jag tror att man kan få GS-bollen genom Mystery Gift (2 GB Colour som kopplas ihop med infraröda grejer på toppen av spelet) men det är inget jag är säker på. Det är jag 100% säker på att man inte kan. :) Jo, det går! På den japanska versonen av Crystal, vilket antagligen inte många har...! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 okej men nu ska jag få mew på blå och byta över den till crystal men det verkar inte funka , om ni vet nåt annat sätt pls säg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 hur får man mew på blå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg