ouagadougo Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Skrivet 22 Maj 2004 Hur öpnar man kistan??????????????? :unsure: Genom att lägga GS-bollen i den. GS-boll?: Dom flesta spel är gjorda i japan. Det funkar bara om ditt spel är japanskt, vilket innebär att det står på japanska överallt i spelet. puma12: Det heter Celebi on tour, och det är det som thunder dragon förklarade tidigare i ämnet.
Rosenberg Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Och så ett litet tillägg: Jag tror att man kan få GS-bollen genom Mystery Gift (2 GB Colour som kopplas ihop med infraröda grejer på toppen av spelet) men det är inget jag är säker på. Det är jag 100% säker på att man inte kan. :)
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 (ouagadougo @ 22/05-2004 19:07:00) Hur öpnar man kistan??????????????? :unsure: Genom att lägga GS-bollen i den. GS-boll?: Dom flesta spel är gjorda i japan. Det funkar bara om ditt spel är japanskt, vilket innebär att det står på japanska överallt i spelet. puma12: Det heter Celebi on tour, och det är det som thunder dragon förklarade tidigare i ämnet. fast i japanska finns det många sätt när man får GS/BOLL gå till PROF-ELM han öppnar en trappa där finns det många bollar leta i alla då kommer du hitta en MEW sen så går du ut så säger han nåt i JAPANSKA så ger han en CELEBI PÅ LV 100 OCH du får behålla din MEW fast den är på LV 5
FireFly Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 (Windhoek @ 08/06-2004 15:38:52) Och så ett litet tillägg: Jag tror att man kan få GS-bollen genom Mystery Gift (2 GB Colour som kopplas ihop med infraröda grejer på toppen av spelet) men det är inget jag är säker på. Det är jag 100% säker på att man inte kan. :) Jo, det går! På den japanska versonen av Crystal, vilket antagligen inte många har...! :)
GS Boll? Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2004 okej men nu ska jag få mew på blå och byta över den till crystal men det verkar inte funka , om ni vet nåt annat sätt pls säg
Rekommendera inlägg