kattus Skrivet 18 April 2013 Rapport Dela Skrivet 18 April 2013 funderar på varför jag fortfarande befinner mig vid en dator när jag ska upp tidigt imorgon, och igentligen borde sova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Ska sova har jag tänkt, men brukar oftast bli pillande med mobilen ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Snackar med en vän via internet på skype. Har skola klockan 7 imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2013 har ont i huvudet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2013 Sitter på tåget ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Har rast, åt nyss en banan, den var god och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Är på kemi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 söker spelare på LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Spelar WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Väntar på att morsan ska ringa, så jag kan få mina flygbiljetter till sommarn och gå och lägga mig och sova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Ger upp på SOn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Spelar wow fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.