Läser ponyfics.
Vad Gör Du Just Nu?
Pluggar kemiska jämnvikter.
EDIT: Läser på om Michaelis–Menten-kinetik.
sitter å andas häftigt på ett finger
Spelar gitarr.
Börjar få kläm på Enter Sandman
Prokrastinerar kemiplugg.
Borde plugga NO. Fast istället, halvligger jag i min stol samtidigt som jag uppdaterar facebook var femte sekund.
Spelar gitarr
Tittar på film
Har laddat ner GTA 1. (Det är gratis på Rockstars hemsida)
Håller på att intstallera det just nu.
Kollar på Crusader Kings II live-streamen.
Börjat slakta i BF3 !
Ska spela minecraft
Sitter och slösurfar, medan jag verkligen borde träna glosor inför imorgon.
Jag håller på att försöka lära mig Emerald av Thin Lizzy på elgitarr :D Fast tog en liten paus just nu.
Åh, vad härligt livet är just nu, när det äntligen är helg och jag har inga fler prov den här terminen (och knappt några läxor). Och nu hinner jag äntligen spela gitarr också.
↗ till inläggetJag håller på att försöka lära mig Emerald av Thin Lizzy på elgitarr :D Fast tog en liten paus just nu.
Åh, vad härligt livet är just nu, när det äntligen är helg och jag har inga fler prov den här terminen (och knappt några läxor). Och nu hinner jag äntligen spela gitarr också.
Det är nu alla MINA prov börjar XD
Iallafall, ska börja spela gitarr har jag tänkt.
Börjar få kläm på Enter Sandman
Sitter och har tråkigt som fan. Fredagskvällar är dryga som fan. Längtar till skolan faktiskt.
↗ till inläggetSitter och har tråkigt som fan. Fredagskvällar är dryga som fan. Längtar till skolan faktiskt.
Beror på vad man gör den till ;)
↗ till inläggetHar inget att spela, inget kul att göra överhuvudtaget. Polarna sitter hemma. Då blir det jävligt drygt dessvärre. En minut känns som en halvtimme.Beror på vad man gör den till ;)
Skapade ett nytt "liv" i minecraft.
Ska göra lite pasta!