Ser på anime. Shakugan no Shana.
Vad Gör Du Just Nu?
Sörjer att jag inte har någon öl och får nöja mig med julmust..
Spelar Runescape.
↗ till inläggetAuktionen är mycket underhållande må jag säga.Kollar på Bronycon livestream.
Lär mig om summaoperator :D
Kastar uppgifter om summaoperatorn på Proccito.
försöker lösa uppgifter jag får av Dave37
Byggt ihop en USB-lampa och min microfon så jag slipper hålla den när jag pratar.
↗ till inläggetHaha älskart ;DByggt ihop en USB-lampa och min microfon så jag slipper hålla den när jag pratar.
Just stängt av minecraft och avslutat det 5 timmar långa samtalet med WiipoD (eller vad han nu heter)
EDIT: Kämpar för att hålla mig vaken :P
Vaknade just. Varför har jag börjat vakna så tidigt helt plötsligt?
↗ till inläggetJag vaknade runt 08:20 eller något o_0Vaknade just. Varför har jag börjat vakna så tidigt helt plötsligt?
↗ till inläggetNajs tangentbord B)Byggt ihop en USB-lampa och min microfon så jag slipper hålla den när jag pratar.
Vaknade nyss, så i'm just chillin'
↗ till inläggetVaknade just. Varför har jag börjat vakna så tidigt helt plötsligt?
Det har med lufftrycket att göra, alla personer brukar drabbas. För några veckor sedan så kunde inte JAS-planen lyfta för att det var så högt lufftryck.
Jag ska bekanta mig lite mer med swtor.
↗ till inläggetByggt ihop en USB-lampa och min microfon så jag slipper hålla den när jag pratar.
Du har inspirerat mig
Ontopic: kollar lite på 9gag, och läser trådar i fuska
Är lite lagom söndagsbakis, äter lite chips, väntar på maten, inser att efter gårdagen så måste jag köpa ny mobiltelefon och har fruktansvärd nikotinabstinens..
↗ till inläggetSom en vanlig ungdom idag :/Är lite lagom söndagsbakis, äter lite chips, väntar på maten, inser att efter gårdagen så måste jag köpa ny mobiltelefon och har fruktansvärd nikotinabstinens..
Är sjuk, så ser på film.
Är sjuk, sitter vid datorn och ska snart se Walking Dead episod 8.
Väntar på att spanska 3 ska gå så att vi i spanska 1 kan börja...
Är sjuk och ska göra lite läxa.