ROMARIO Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Hej! Ska snart få ett Playstation3 har nämligen sålt jultidningar. Och undrar vilka spel jag ska köpa. Tack på förhand Mvh// Gamern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Vad gillar du för gener på spel? RPG, Racing, MMO osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Little Big Planet är ett mysigt spel. Lär inte vara så dyrt nuförtiden heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 30 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Jag gillar krigarspel som battlefield och sånt där men även sport och äventyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Jag gillar krigarspel som battlefield och sånt där men även sport och äventyrköp BF3 om du inte redan gjort detJag skulle även köpt MW3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 köp BF3 om du inte redan gjort detJag skulle även köpt MW3 MW3 = Mer PANG PANG och mer närstridsfighterBF3 = Jekligt stora mappar (men annars skulle dem inte ha helikoptrar, jetplan och m.m) Mest Teamwork som behövs och taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag rekommenderar Ratchet and Clank spelen, men det beror ju också vad för typ av spel du tycker om. Om du gillar krigsspel eller gorespel t.ex. är det ingen bra rekommendation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 31 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Det blir nog antingen BF3 eller fifa12 eller Nhl12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Skyrim när det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamearn Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Nu är jag lite tråkig men , MW3 och BF3 tycker jag.. Dom lite "yngre" brukar gilla COD .. Jag vet inte vad du gillar mest utav dom här spelen men du får kolla runt lite på nätet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Nu är jag lite tråkig men , MW3 och BF3 tycker jag.. Dom lite "yngre" brukar gilla COD .. Jag vet inte vad du gillar mest utav dom här spelen men du får kolla runt lite på nätet ^^bullshit.Många jag speelat med/mot är i alla åldrar, och det är fler äldre än yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.