Laserturken Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 (redigerat) Har bytt till Holy nu. Jag undrar om vanlig crit räknas som healing crit? När jag håller musen över den står det bara damage. Och några andra tips till holy? Bör jag bara ha spirit gems och int gems? Och kanske lite haste när det behövs? Ska jag reforga crit till haste/spirit? Redigerat 30 Oktober 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 All crit rating du har går till både heals och attacker. Reforga allt till spirit tills du känner att du inte går oom, byt därefter över till haste. Crit och mastery är skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 1 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Tack, men jag klarar mig på hcs, fast ibland kan ja gå lite oom så då får ja ta mb då o då. Men de kan nog bero på att jag inte har ett main hand wep. Får aldrig de av hcs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Eh... Så du menar att du går runt utan ett vapen i instanser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 köp en green eller något på ah innan nästa heroic, det är inte bra men det är bra mycket än att inte ha något alls då de ger ca 1200 spell power Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Som evokia sa är det mycket bättre att fixa ett vapen över huvud taget. I låg item lvl så får du ca 25% av din spell power enbart från vapnet. Spell power gör så du healar mer, ifall du inte visste :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Borde man inte ha fått ett vapen medan man levlar...? Från Crucible of Carnage eller vart som? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 (redigerat) Bytte till Holy på 85. Glömde att man kunde köpa en mace om man är revered med Baradins warden. Blev nyss också ninja lootad på en 353 mace. Var nyss i BH också och klarade mig fint. Några bättre items tror jag då att jag är redo för bwd eller bot. Redigerat 3 November 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 Så länge du har 340+ av.ilvl och ett 333+ ilvl vapen så kan du gå på bwd och bot ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Så länge du har 340+ av.ilvl och ett 333+ ilvl vapen så kan du gå på bwd och bot ja.338 ilvl resto druid BWD, innan nerfen, funkade bra, så 340+ känns knappast nödvändigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 6 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 338 ilvl resto druid BWD, innan nerfen, funkade bra, så 340+ känns knappast nödvändigt..Det kan vara nödvändigt beroende på hur man spelar....Ser också vissa pers vill ha 365+ för bwd.. wtf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Det kan vara nödvändigt beroende på hur man spelar....Ser också vissa pers vill ha 365+ för bwd.. wtf?Samma anledning som att folk vill ha tanks med full epics i HC's Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg