pokemon sebbr Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Vikka pokemon har tränarna i pokemon ligan o vilken ordning :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 ordningen kan variera. Den första har xatu,xegutor,slowbro,xatu,och en till. Den andra har Araidos,muk,forretres,cruwbat,venomoth. den tredje har onix.hitmontop,hitmonlee,hitmonchan och machamp. Den fjärde har vileplum,haundom,murkrow,umbreon,och en till. Och den sista har dragonite,dragonite,areocatyl,dragonite och charisard! Det va alla tror jag!! Sorry att jag inte kommer i håg två! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Du glömde en på den sista tränaren. Gyarados har den sista tränare också. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Aj aj aj!! Hur kunnde jag glömma han!!!! Sorry sorry!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 på crystal har lance dragonair dragonair och sen typ erodactyl eler ad det är sen gyarados charizard och dragonite och dragonite tror jag eller det kanske var en dragonite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg