FaKeMyDeath Skrivet 2 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 (redigerat) Jo jag vet, och det var ju otroligt dumt. Men jag undrar, ska jag berätta för mina föräldrar om detta och be dem ringa polisen efter? Jag vill ju inte att något dåligt händer.. Redigerat 2 November 2011 av FaKeMyDeath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Ja, det tycker jag låter som en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 (redigerat) Annars kan du ju bara vänta och se vad som händer. Edit: Du borde nog vänta någon vecka i alla fall! Redigerat 2 November 2011 av Harold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 2 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag ska imorgon lämna in datorn för ytterligare virussökning för att förhindra att något annat händer. Får väl se om jag blir ringd eller något liknande så får jag se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Varför inte bara scanna med ditt antivirus? Ett bättre tips är att installera ett säkert operativsystem, där du slipper virus som söker efter bebisfitta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag rekommenderar Linux om du vill ha en säker dator. Jag har haft det i ett år och aldrig fått virus eller hört talas om nån som fått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 2 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 (redigerat) Ska fixa linux snart, har tänkt att skaffa det ändå. Anledningen till att jag inte gör det själv är för att jag har ett extremt dåligt virusskydd, F secure 2010. Den är inte ens uppdaterad och därför vill jag fixa ytterligare sökning Redigerat 2 November 2011 av FaKeMyDeath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.