Bart1 Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 (redigerat) Hej! Jag har gjort det här: Dawn 16x (texturepack) Dawn 16x obs! detta är ingen rff länk. Redigerat 3 November 2011 av Bart1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Funderat på att göra en mod nån gång men kommer inte på något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TegelStenen Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 ganska imponerande va? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 ganska imponerande va? :) Vad var det för speciellt med det där då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Du fattade inte att han skämtade? ;P Gjorde ett eget "x-ray" texture pack till mig själv, dock försvann den i senaste omformateringen. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 ganska imponerande va? :) DET ÄR DET COOLASTE NÅGONSIN! OBS! Användaren kan ha använt ironi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Spelade hos en vän, körde in mig i ett stort berg och gjorde ett hus där inuti. LOL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 (redigerat) DET ÄR DET COOLASTE NÅGONSIN! OBS! Användaren kan ha använt ironi! Ironi? Inser du hur mycket tid han har spenderat för att göra det där huset? Det är en väldigt fin form på huset och även den finaste jord jag har beskådat! Smart att lägga huset nära en sjö också. Jag skulle lätt bo där. Huset får 10/10 poäng. Redigerat 30 November 2011 av Expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 (redigerat) Något som är tänkt som en framtida by, men dock är den inte färdig än. Från en annan vinkel, men här kan ni även få en skymt av smidesverkstaden i hålan till vänster om vattenfallet Redigerat 30 November 2011 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Denna tråd är för moddar och sådant, inte byggen för en sådan finns redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 (redigerat) Denna tråd är för moddar och sådant, inte byggen för en sådan finns redanoch det kan du bara bestämma sådär? ;O Redigerat 1 December 2011 av Demopan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Det är faktiskt JAG som bestämmer det :P :D OnT det var meningen för mods/texturepacks osv men ni kan ha kvar bilder na :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg